poniedziałek, 13 października 2014

Prolog

Argon City- jedno z najbardziej zaludnionych miast przez programy w całym świecie zwane Siecią. Kontrola nad całą Siecią miał legendarny obrońca- Tron.  Jednak cały spokój zostaje naruszony, gdy jeden z programów pragnie zarządzić wirtualnym światem. I w tym momencie to Clu staje się władcą, kiedy Tron umiera. Ci, którzy nie podporządkowują się jego rozkazom, zostali zderezowani.


Z jego założenia wynika, ze programy muszą żyć w osobnych frakcjach. Zostają podzieleni na Medyków, Mechaników, Wygnańców, Rebeliantów i Strażników. Nasi tytułowi bohaterowie: Beck i Paige są z odmiennych grup i potajemnie są przyjaciółmi. Jednak nie jest to łatwe, gdyż misja Paige była zderezowanie renegata. I dobrze wiedziała, że tym programem był Beck.

Akcja będzie przewijać się między ich relacjami, treningami oraz życiowymi misjami. Jedynie Tron był bezfrakcyjny. Clu uważa, że go zgładził,ale był w wielkim błędzie. Tron wciąż żył,a Beck zastępował go na czas rekonwalescencji.



16 komentarzy:

  1. Wow,wow,wow! Jak to świetnie wygląda!;-) ale znam tych bohaterów,widziałam już coś podobnego:-P Kurcze to będzie kawał dobrego opowiadania. Ale mam jedno pytanie,czy pojawi się wątek romantyczny? :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze kojarzysz. To są postacie z serialu Tron:Rebelia. I oczywiście będzie wątek miłosny. Mam nadzieję, że nikt nie uzna tego bloga za plagiat, czy coś podobnego, bo pomysł tak przyszedł sam. Jeśli ktoś uzna za kopiowanie to od razu blog zostaje usunięty. Więcej o blogu będzie w listopadzie. Miesiąc premiery. Może w urodzinki :D Dam znać ;)

      Usuń
    2. Jaki tam plagiat. Przecież Twoja historia może być zupełnie inna,co z tego,że bohaterowie już istnieją. Napewno będzie świetne;-)

      Usuń
    3. Mam nadzieję że nikt tego nie uzna za plagiat. Zobaczymy w dzień premiery, jak to wyjdzie. Może będzie fajne ale nie wiadomo . Chociaż we mnie wierzysz a nie chcę nikogo zawieść .

      Usuń
    4. Wierzę kochana! I nie zawiedziesz. Z pewnością nie mnie<3

      Usuń
    5. Tylko pytanie brzmi ile osób tu będzie czytało . A jeśli mało to nic tu po mnie.

      Usuń
    6. Oj weź,nawet tak nie gadaj! Bądź dobrej myśli...chociaż ja to samo mogę powiedzieć o moim drugim blogu.

      Usuń
    7. Trzeba jakoś sie rozreklamować i zaskoczyć czymś niespodziewanym. Damy radę ;)

      Usuń
    8. Jasne, że tak! To w końcu MY! :-*

      Usuń
  2. Są już nowe notki,na dwóch blogach. Zapraszam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blogu miłość i magia pojawiła się kolejna notka:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie tez jest nowa, a komentujesz przy starej. Juz czytam ;)

      Usuń