czwartek, 16 października 2014

O mechaniku, wygnańcy, bez frakcyjnym i władcy

Na imię mi Beck. Jestem jednym z programów, zamieszkujących Argon City. Należę do frakcji Mechaników. Jednak nie akceptuję podziału Clu. Odkąd przejął władzę nad Siecią, trzeba pilnować się nowych zasad. A zasada o trzymaniu się swojej frakcji i zakazie kontaktów z innymi programami była dla mnie czymś nienormalnym. Potajemnie spotykałem się z Paige i nawet Tron nie wiedział, że przyjaźnię się z programem innej rodziny. Bo frakcja to inaczej rodzina.

Na imię mi Paige. Mieszkam w Argon City. Należę do frakcji Wygnańców. Jednak podział Clu mi się nie podoba. Teraz, gdy przejął władzę, żaden program nie może zdradzić swojej frakcji, gdyż to grozi derezacją. Ja oczywiście, co chwilę łamie tę zasadę, przyjaźniąc się z Beckiem. Jest moim przyjacielem i na rzecz rozkazu Clu nie będę nic psuła. Nie zostawię go.

Nazywam się Tron. Byłem kiedyś obrońcą całej Sieci, ale teraz tylko żyje po kryjomu w Argon City. Clu nie może wiedzieć, że żyję. Jeszcze ma na to czas, ale wkrótce znów mnie spotka, lecz najpierw Beck zastąpi mnie w obronie programów. Jestem bez frakcyjny i nowe prawi mnie nie dotyczy.

Jestem Clu- władca całej Sieci, mieszkający w Argon City. Przejąłem władzę po śmierci Trona. Teraz to ja pilnuję porządku w całym świecie, a zwłaszcza przestrzegania nowej zasady z frakcjami. Nie będę bezlitosny i każdy, kto złamie prawo zostanie zderezowany.

26 komentarzy:

  1. Wow! To jest dobre! Właśnie takiej notki tu brakowało!:-D wystarczające informacje jak na początek<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według planu to blog będzie pisany z perspektyw. Głównie Becka i Paige. Fajnie, że ci się podoba. Tydzień przed listopadem jeszcze pojawi się ostatni zalążek historii .

      Usuń
  2. O no to extra! Ale jak dla mnie to kupa czasu,męczarnia. Hehe:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymasz. Szybko to zleci ;)

      Usuń
    2. Oby, bo jak opo.świetnie się zapowiada to czekanie na dalsze cześci to katastrofa. Ale nie wiem czemu ubywa czytelników,tak jak u mnie :-(

      Usuń
    3. Oby się poprawiło, bo pisnie dla jednego czytelnika nie ma sensu :C

      Usuń
    4. No już masz kolejną czytelniczkę! Jest dobrze! :-P

      Usuń
  3. Wow zapowiada się ciekawie. :) masz już kolejna stała czytelniczkę :)
    Ps: u mnie nn. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej jak się cieszę żeci się podoba. Już wpadam do cb ;)

      Usuń
  4. Zapraszam na mojego nowego bloga imaa nie opuszczę. :)
    magiaiprzeznaczenie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo kolejna osoba tworzy wszystko na nowo. Już zerkam :)

      Usuń
  5. U mnie nn na magiaiprzeznaczenie.blog.pl
    Zapraszam: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Sorki, że nie komentowałam wcześniej. Blog jest taki super! Fabuła oczywiście też. Przyznam szczerze, że kiedyś oglądałam Tron: Rebelia, ale tylko parę odcinków. Mimo to kojarzę nazwy bohaterów i kilka innym rzeczy. Myślę, że to mi pomoże zrozumieć Twoje opowiadania.

    Ja natomiast póki co zapraszam na tmnt-sekret.blogspot.com tutaj teraz daję notki, a blog Iron Mana zawieszam do końca października.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Do października ? Nie wytrzymam. Aż tak trudno dać jeden rozdział ? Oj szkoda. To będę czekać długo ale na Sekret to wchodzę . Komentuje, więc jestem ;)

      Usuń
  7. + jak możesz wyłączyć weryfikację obrazkową :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Wylacze. Jeszcze nie wszystko ustawiłam jak trzeba. Do listopada mam czas.

      Usuń
  8. U mnie notki na obydwóch blogach:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nn na magiaiprzeznaczenie.blog.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń