poniedziałek, 20 października 2014

Zanim poznasz więcej. Ostatnia część zapowiedzi.


Przez misję, jaką otrzymałem od Trona, musiałem wyjechać poza Argon City. Szybko wykonałem zadanie, bo zniszczenie fabryk czołgów nie było trudne.
Jednak po powrocie do miasta zrozumiałem, że powinienem był wtedy zostać. Dlaczego? Przez moją nieobecność na ulicach leżały rozsypane sześciany, czyli zderezowane  programy. Dopuściłem do masowej destrukcji programów. Zawiodłem. Miałem ratować programy, a tak to staję się winnym za ich derezację. Jednak nie mogłem być w dwóch miejscach na raz.

Pojechałem do warsztatu i tam mechanicy byli zmuszeni do naprawy czołgów. Programów było tylko pięć i oni mieli do zrobienia ich ze czterdzieści. W biurze nie znalazłem szefa. Były dwie opcje. Albo został porwany przez żołnierzy , albo pojechał do Trona.  W końcu są przyjaciółmi. I też spotykają się, co jakiś czas, by nie zostać nakrytym przez drony.
Wróciłem do swojego domu. Wyszedłem na balkon, a tam zobaczyłem okropne rzeczy. Posągi z osoba Clu stawiano bardzo szybko. Na ulicach derezowano  programy. Głownie te, które łączyły się lub miały jakikolwiek kontakt z inną rodziną. Za zdradę płacili najwyższą cenę. Śmierć, totalna anihilacja. Niektórych strażnicy zabierali z ulicy i wysyłano na Arenę. Igrzyska, które dla jednego kończyły się wolnością, lecz dla drugiego całkowitą destrukcją.

Byłem przerażony całą sytuacją. Poszedłem do Trona, by przyjął moją rezygnację


Nie chciał mi na to pozwolić. Wierzył, że dam radę uratować Sieć. Wierzył w moje siły. Nie mogłem się mu sprzeciwić i postanowiłem nadal wypełniać swoje obowiązki. Jako mechanik w warsztacie i jako renegat, ratując programy.
Pod koniec cyklu spotkałem się z Paige  na dachu jednego z wieżowców, skąd był widok na centrum miasta. Nie była zadowolona z rozwoju sytuacji w Argon. Też nie szanowała władzy Clu. Ostrzegła mnie o zaostrzonych patrolach. Musieliśmy bardzo uważać na siebie. Jedynie, gdzie byliśmy bezpieczni to właśnie na tym dachu.




Ok to witam wszystkich serdecznie na tym nowym blogu. Teraz wyjaśnię wam kilka kwestii związanych z nowym opowiadaniem


  • pisane z perspektyw bohaterów
  • podział na rozdziały
  • nowe notki co tydzień w sobotę lub poniedziałek
  • przerwy w razie braku weny
  • od ilości pomysłów na fabułę zależy długość prowadzenia bloga
Dobra to tyle, jeśli chodzi o najważniejsze informacje. Na pierwszy rozdział zapraszam 3 listopada. Gdyby coś poszło nie tak to rozdział pojawi się nieco później. Będę was informować na bieżąco. Trzymajcie się ciepło ;)

40 komentarzy:

  1. Co?!? I ja mam tyle czekac? Przez czekanie na rozdziały można zwariować, Ale wiem że warto :)
    Obejrzałam kiedyś kawałek, Ale i tak nie wiem o co chodzi. Mam nadzieję że wszystko ogarne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pisac, jak najjaśniejszym rozumem. Gdybyś czegos nie rozumiałaś to po prostu pytaj. Nie bój sie pytac ;)

      Usuń
  2. U mnie nowa notka!

    tmnt-sekret.blogspot.com (następny rozdział na tym blogu pojawi się w czwartek, natomiast rozdział Iron Mana - w piątek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO czyli będziesz sie podpisywać jako Silver. No spoko. To czekam na rozdział IMAA. Oj trochę długo ale dam rade :)

      Usuń
  3. Przyznam szczerze,że nie znam tej bajki i wiele rzeczy,słów nie rozumiem. Ale jakoś to ogarnę!;-) jak będziesz dużo wyjaśniała to się połapię:-* no,ale to ja mam tak długo czekać?! To jakieś tortury!:-P pragnę podkreślić iż najbardziej czekam na pojawienie się wątku romantycznego,hehe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko musi się jakoś rozwinąć . Wyjaśnię niektóre. pojęcia by łatwiej się czytało ..Jednak polecam zobaczyć chociaż jeden odcinek. To ci pomoże oswoić klimat opowiadania. W końcu to sci-fi ;)

      Usuń
    2. Widziałam nawet kilka odcinków,ale nie po kolei więc nie umiałam się odnaleźć. Ale nie szkodzi,będzie git<3

      Usuń
    3. Nwm zobaczymy. Postaram się. ci pomóc odnaleźć w całej historii . Jeszcze dodam do postów słowa których możesz nie znać . Spróbuje tak zrobić by każdy zrozumiał. treści ;*

      Usuń
    4. O właśnie to by mi dużo pomogło:-D no to nic,czekam;-)

      Usuń
    5. Uwierz mi, ze sama pewnych pojęć nie rozumiem, np czas. Czyli czy cykl to jeden dzien lub godzina? Też muszę tak zrobić, by było zrozumiałe bez serio science :)

      Usuń
    6. Heh no to bywa zagmatwane,ale damy radę:-P
      U mnie na IMAA nowa notka

      Usuń
  4. Hej. Wiesz co...ja chyba usunę blog miłość i magia,to wydaje się do niczego. Skończę IMAA i na tym poprzestanę. Ja się już chyba do tego nie nadaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.nie. Tego nie rób . Jak się dowiem gdzie mieszkasz to wybije ci młotkiem ten pomysł :D Nie rezygnuj. Świetnie piszesz. Masz talent. Nie powinnaś obniżać swoich wartości . Jesteś świetna. Ile razy zaskakiwalas fabułą i akcją . Musisz pisać . Bo inaczej też porzuce pisanie. Błagam . Zastanów się co chcesz zrobić i jaki wpływ będzie mieć na dalsze twoje pasje.

      Usuń
    2. Dziękuję kochana za te słowa i wsparcie. Niby miałam dodać dzisiaj kolejną notkę na tym blogu,ale już nie wiem co robić.
      Czuję,że to będzie coraz gorsze.
      Tylko Ty mi tu nie rezygnuj z mojego powodu!

      Usuń
    3. Nie przesadzaj. To ja piszę coraz gorzej i widzę to. Jednak nadal zajmuję się pisaniem bo to jest moja pasja i mój nałóg . Rób jak uważasz ale zastanów się czy dobrze robisz. Masz wielu czytelników którzy tylko czekają na nn. A wiesz że masz ich sporo. Potem dojdą następni i będziesz doceniana coraz to przez większą ilość czytelników . Jeśli pisanie sprawia ci przyjemność i jest to dla cb czymś ważnym to nie rezygnuj. Po prostu pomyśl na spokojnie. Możesz zrobić przerwę jak czujesz się zmęczona i nie masz weny. Więc tylko zastanów się czy ma sens rezygnacja z blogu o magii. A IMAA szybko nie kończ . Lekturka na noc musi być. ;)

      Usuń
  5. No IMAA doprowadzę do konca. Ale z tym drugim to nie wiem,a za dużo czytelników tam nie ma. Co prawda jesteś Ty,Pepper,Silver,wspaniałe z Was czytelniczki. Może masz racje,przemyślę to. Może dodam dziś kolejną notkę i zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz sporo czytelników. Doceń to tylko nie kończ za wcześniej IMAA. To jest mega opo. Najlepsze do tej pory z dawką potężnych przeżyć . Jest wszystko co trzeba. Jestem dumna z cb jak potrafisz wyimaginować inną rzeczywistość . Daj znać jak będzie nn ;)

      Usuń
  6. Jej dziękuję Ci<3. Wiesz jak podbudować człowieka:-* zobaczymy jak to się rozwinie:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję:-*
    PS: na miłość i magia nowa notka:-P

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nn na imaa.blog.pl
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nn na magiaiprzeznaczenie.blog.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nn. Na imaa oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nn na magiaiprzeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie nn :) magiaiprzeznaczenie

    OdpowiedzUsuń