środa, 17 grudnia 2014

Gorszy od Clu, mściwy bardziej niż Tron. O postaci, która zmieniła wszystko

Witajcie
Z racji tego, że kolejne rozdziały będą oparte na ostatnich odcinkach z serialu to przybliżę wam pewien program, który był pierwszym Tronem.
Jak to pierwszym Tronem? Co z Beckiem?
No właśnie, to zaczęło  się od walki Trona z Clu. Po niej zostały mu blizny, co później zniknęły.



Pewnie kojarzycie, że jeden z programów, który był świadkiem jego tortur (pilnował drzwi), uwolnił go i nie dopuścił do jego śmierci, choć jego ciało było w tragicznym stanie.

Cyrus (po lewej)


No i tak wyszło. Ale ten właśnie program był pierwszym Tronem. Tron nie był wstanie walczyć przez odniesione rany i potrzebował kogoś, kto przywróci równowagę w Sieci. Niestety ten miał swoje inne plany i miał myśli takie, by wszystkich zniszczyć i zacząć od zera. Coś w tym stylu, ale przyznacie, że nie był odpowiednim zastępcą. Tron uznał go za pomyłkę i razem z Able zbudowali więzienie dla niego. Ok mówmy już po imieniu. To był Cyrus.



A to już jego przerażająca forma. I mści się za wsadzenie go do więzienia. Nie tylko na Tronie, ale na Becku również. Nie znosi nowego renegata i próbował go podporządkować sobie. Jednak Beck utrzymał trzeźwość umysłu i nie dał się zmanipulować.


Ok. Do rzeczy. W rozdziale Cyrus będzie się mścił za przeszłość, ale to nie wszystko. Dodałam mu zdolność, która pozwala mu na kontrolę nad Siecią. Jest silniejszy od Clu. Potrafi znikać i pojawiać się w różnych miejscach na raz, zamieniać programy, psuć całą Sieć. Uwierzcie mi, że od razu go znienawidzicie, jak to było w Unprotected, by zabić Maner (kto czytał ten wie)


A na koniec macie zdjęcie dawnej Sieci, gdy Clu razem z Tronem współpracowali razem. To były czasy, gdzie jedynym zagrożeniem były ISO ("skażone" programy )


I to tyle, jeśli chodzi o Cyrusa. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie :)

10 komentarzy:

  1. Właściwie mam jedno pytanie, chociaż nie do końca. Skoro kolejne rozdziały odnoszą się do ostatnich odcinków, to musiałaś je chyba oglądać w języku angielskim, bo w Polsce raczej wszystkich nie było (albo ja coś przeoczyłam).

    Informacja zrozumiała, przyznam szczerze, że jak oglądałam Tron: Rebelia to miałam czasem wrażanie, że Beck i Paige są razem. Czy w serialu rzeczywiście tak było? Bo tu widzę taki wątek miłosny miejscami..

    I czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok po kolei. Nie wszystko wzięłam z ostatnich odcinków, bo np: Able nie żył, a tu jest inaczej. Ogladałam odcinki z napisami na http://seansik.tv/act/watch/id/14439/episode/73276

      W serialu było tak, że byli wrogami z początku Później Paige poznała go jako Becka, świetnie się dogadywali w jednym odcinku, ale później coś się popsuło i nie bardzo wiem o co chodziło. Byli przyjaciółmi, grali w gry, skakali z samolotu, co dawało im fajną zabawę. Są osoby, które wolą go z Marą, a inni chcieli, by był z Paige.

      Usuń
  2. No bardzo ciekawe informacje;-) Już się obawiam Cyrus'a:-o. Wygląda paskudnie!
    No ja tu chyba jestem najbardziej zagubiona,ale nie martwię się:-P. Ogarnę to i co jak co,ale ja wolę parę Beck i Paige:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu nic do ogarnięcia. Wystarczy że chociaż znasz trochę serial i to wystarczy. Tu wyjaśniłam o Cyrusie bo jest elementem w kolejnych rozdziałach. Ja też wolałam jak byli ze sobą nawet jako przyjaciele.

      Usuń
    2. Dlatego nie widzę innej możliwości jak spiknąć ich z powrotem razem,hehe :-P

      Usuń
    3. Potrzeba czasu na to. Wszystko się być może ułoży

      Usuń
  3. Super to napisałaś, i dzięki za wyjaśnienie ;), bo ja Nie oglądałam :(
    Ten nowy jest jakiś straszny, ale mam nadzieję, że Beck się go pozbedzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż jest to w miarę zrozumiałe. A z tym Cyrusem będą same kłopoty. Przekonasz się o tym w następnych rozdziale, który się już tworzy ;)

    OdpowiedzUsuń